Sommarlov, förhoppningsvis mitt sista!

Jag fick sommarlov igår,wohoo! Sjukt att jag är uppe så tidigt va? 
Jag hade en jättemysig dag igår, vi träffades några stycken på Restaurangen Varda här och åt lunch och tog ett glas. Efter det fortsatte vi hemma hos mig med att bara umgås. Jag kommer sakna klassen, de kommer jag verkligen. 

Kvällen spenderade jag i Virsbo där jag åt mat med Henrik och hans föräldrar, sjukt gott och nöjd tjej!

Idag har jag ett väldigt tight schema så jag kände att jag var tvungen att börja redan nu. 
Jag släpper på lite bilder!
image description
Fina fina Erika, kommer sakna dig. Men vilken tur att det är du och jag som ska på världens största festival mitt i sommaren, då kommer ju vi att ses!

image description
Erika och Malin, (jag och Malin drar idag till Göteborg för en helweekend!)





Jättegod mat, helt otroligt!


Härliga Mange från klassen


Erika, Malin och Christoffer


Kärkeksparet själva, Maria och Calle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0