Mina dagar

Ni fick inga bilder igår, därför bjuder jag på dem idag. 
Vi som skulle göra utflykt idag kom inte långt från Visby innan det började regna. Fan, vi som skulle sola. Skönt att jag har varit ledig sen i lördags och inte haft en dag sol, underbart. 
Eftermiddagen avslutades i soffan med två filmer, de känns sådär. Jag avslutade dagen med en dejt med min kära, självklart över telefon. Jag passade på att ta en halvmilspowerwalk så någon nytta har jag gjort. 

Ibland älskar jag mig själv lite, jag tar mig vatten över huvudet och får de orealistiska att bli realistiskt. Den ni! Jag sa till Henrik att den 22a när vi ses igen ska jag klara av att löpa halvmilen i hans tempo (han springer väl halvmilen på 26 min någonting) och kunna gå ner i brygga. Varför vet jag inte, jag kände kanske att de var lite coolt. Tusan också, det är 25 dagar kvar till deadline och jag har inte börjat. Galna jag. 
 
Hur som helst, här är bilderna!
 
Lunch nere på Snäckstrand med Linn, Ina och Ylva
 
Vi fastnade i soffan framför två filmer, en skräckis och torkel i knipa, nostalgi!
 
Ön bjuder på finväder när jag tränar
 
Vackra Lummelunda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0