lite peptalk här

Jag har gått på högvarv hela dagen och det här är den första gången idag som jag verkligen sitter och varvar ner. Jag är så stolt över mig själv. Jag har faktiskt klarat av en riktigt jobbig måndag. Klockan ringde imorse vid 04.30 och då hade jag bara sovit några timmar. Det kändes som hela resan från Gotland var väldigt lång och att jag aldrig skulle komma fram. 
Skoldagen var hård, vi håler fortfarande på med kommunikation och de är jobbigt och svårt (riktig utmaning) men otroligt kul. Idag vet jag inte alls vad som hände, fick en riktigt törn på självförtroendet, kändes inte alls nå bra och jag var helt låg efter.

Varför jag är så nöjd är för att de var första gången på länge som jag maxade en hel dag. Jag har tagit vara på varje minut för att göra något nyttigt. När jag cyklade hem från ett sjukt hårt träningspass idag i spöregn var jag så trött att tårarna nästan började rinna. Samtidigt kände jag skräck av att cykla själv när hela Hammarbyklacken här i Västerås invaderade stan, men jag kom hem. Helt utmattad. Så skönt.
Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0