Jag kan börja med mig själv.

Fick en allergisk reaktion i natt, vet inte alls vad de är som händer. Tydligen var de någonting jag åt igår som fick min mage att börja krampa. Ingenting mer händer, jag kallsvettas, kan inte sova och magen börjar krampa. Skoldagen blev inställd, inte alls bra. Krampandet har hänt mig några gånger förut, tiden innan jag verkligen gav upp mina lantchips. Dom får mig också att krampa. Tydligen handlar min reaktion om några vegetabiliska oljor som jag inte tål, måste försöka luska ut vilken eftersom de mesta med mättat fett innehåller vegetabiliska oljor. Jag är i en djungel, jag vet.
Samtidigt som detta är de upp och ner i en annan värld, jag försöker gå tillbaka och lysssna på Melissa Horn igen, är helt lost. Har fokuserat totalt på två låtar ikväll och verkligen gett mig fan på att jag ska tolka låtarna rätt, tyvärr verkar inte svenska vara mitt huvudspråk längre. Allt är bara så luddigt. Samtidigt som det här händer försöker jag se GG utan svenskt text. Jag ska bli bättre på engelskt slang, sagt och gjort, varje avsnitt går bättre och bättre. Snart i mål. 

Egentligen är jag lite förvirrad, jag gör saker för utmaningens skull. Inte bara de att jag ser GG utan text utan de handlar om andra saker, jag åker till Sthlm på lördag för utmaning och för att hitta mig själv. Jag ska träffa en nära vän, klargöra några saker och få svar på vissa. Veckan efter åker jag till Gotland för att, jag vet inte, den stora utmaningen tror jag. Jag är lite rädd, rädd för att typ längta tillbaka, vilket jag tror kan vara nyttigt, Västerås är nu mitt hem och jag ska bara åka över och besöka. 
Två helger efter kommer the final, jag ska få träffa en annan vän jag verkligen vill träffa i alla väder, vi har inget att reda ut utan de ska bara vara en helg med skratt, festande och prat. 
Jag gör detta för mig själv, jag vet att på dom här tre platserna kommer tårar att fällas, jag kommer behöva mig själv och verkligen komma ihåg syftet. Jag kommer definitvt att utmanas men framför allt få veta vad jag vill.
Jaja, en helt over and out Gina ikväll, låt det först bli torsdag så tentan är över och jag får vara med min klass som jag minst sagt tycker om. 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Marthina

Just face it! För att gå vidare måste man möta olika saker som ligger i vägen. Jobbigt som attan för stunden men sen.. sen kommer känslan av lycka. Dels för att dem är ur vägen men också för att man tog modet till sig att fejsa dem! Go girl!

2011-09-12 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0