en torsdagskväll fylld med inspiration och intresse

Kom precis hem från mina hyresvärdar, dom bjöd på middag och vin så jag tackade inte nej. Gillar dom jättemycket, känns så bra att de är dom jag hyr ifrån! Jag fick till slut ta mig därifrån, jag pratade entreprenörskap och bollade idéer med pappan och vi kunde inte sluta prata, barnen blev nog lite arga men gud så intressanta saker han sa.
Skolan känns jättebra, jag har kommit helt rätt. Den är seriös, lärorik och inspirerande. Vill ha mer och sörjer nästa lite för att de redan är helg. 
På tal om helg, imon åker jag och mamma till Göteborg för att få lite kvalitetstid. På schemat står shopping, fika och umgås. Låter jävligt soft vilket de också kommer bli!
Nu måste jag pyssla lite för snart kommer en del av familjen från Gotland för att se hur jag bor, great!
Godnatt o puss. Särskilt Ylvis. Saknar henne mucho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0