STUDENTLIV - INTE LÅNGT BORTA!

Jag kan inte sova, så efter att jag försökt i en kvart tog jag upp datorn och började kolla inredning. Kommer jag in på skolan i höst är det dags för mig att kanske börja spara pengar till att inreda en ny lägenhet. Kanske det bästa. 
Jag sitter nu och kollar in studentlägenheterna i Västerås. Det bara kryper i kroppen, jag vill in nu på skolan, flytta nu! Alla lägenheter är jättefräscha. Galet bra!
Berättade jag förrrresten att jag blev antagen på intervju? Japp, måndagen den 13 juni (veckan efter studenten) ska jag åka på intervju, i tre timmar (!), lite nervös. VILL SÅ GÄRNA KOMMA IN! Finns bara 27 platser i hela Sverige.
Aja, här kommer lånade bilder från några studentlägenheter..
alla tre bilder lånade av www.bostadvasteras.se
jättemysiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0