ÄVEN FAST DU SER HUR JAG FÖRSÖKER, SÅ VET DU OCH JAG, LINNEA

hejhejblogg.
Ännu en lördag är här, jag gillar lördagar. Man få sova ut om man har tur och göra något kul på kvällen.
Jag har en helt fullproppad dag. Vet inte alls hur jag ska hinna men men, vi får se. Här är några av dom sakerna som ska göras:
- Leta fram min kamera + laddning
- Duscha och fixa mina naglar
- Packa väskan för kvällen, HITTA ALLA SAKER!(?)
- Åka in till stan, möta upp en kompis och få lite saker till kvällen
- Möta upp mamma som köpt present
- Jobb 14-18
- 18-20 Fixa mig inför festen och äta mat
- 20- sent, börjar sverigefesten för en som fyller 30.
Jaja, alltså jag vet inte alls hur jag ska få ihop det men jag tror jag fixar det! :)
Den här veckan har varit konstig om ni vill veta. Ena dagen är jättebra och den andra är bland de värsta. Jag sover inte alls gott på nätterna utan drömmer en massa. Kanske borde jag skaffa drömfångare eller är det bara larv?
Ikväll iaf, kommer jag inte behöva sova själv. Här kommer en bild på min lilla goding.
Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0