TJ

Hej alla ni som läser Ginas blogg trotts att hon har anlitat en gäst-bloggare som skriver lika ofta som en kantarell byter outfit för dagen.. Nej. Jag har varit dålig på att uppdatera mej under dessa veckor, men jag tycker ändå att när jag väl skrivit har jag fått ur mej ett och annat klyftigt ord. Jag måste bara inflika med att jag är riktigt inponerad på dom människor som har blogg och håller den i liv dagligen och att de vi läsare får läsa aldrig blir tråkigt. Finns faktikst endel bloggar jag kollar in ofta (t ex denna) som har blivit en rutin att jag gör när jag sätter mej vid en dator. Att ha en blogg har jag insett också är väldigt skönt om man känner för att skriva av sej lite, om man vill lätta på något varesej det är väldigt personligt eller inte, eller om man helt enkelt bara vill visa sin vardag för andra genom text och bild. Jag har inget direkt från min vardag att berätta eller vad jag gjort på sistonde. Ska jag vara ärlig så minns jag typ inte om det hänt något speciellt som ni skulle intensiväta popcorn till för att de är så intresant - neee ja har inget så mumsigt att komma med. Jag får helt enkelt bara skriva av mej lite!
Ah fy fan de tar på en att sitta vid datorn hela dagen, för de har jag verkligen gjort, fixat med massvis av musik o sånt och man märker nu att huvudet inte hänger med lika mycket som de brukar. Sen har jag ont i kroppen också, de värker i leder och jag känner mej helt matt, PLUS att näsan börjar rinna ikväll så nu sitter jag och snuvar också, fräscht. I nuläget låter jag ju verkligen som en man vill ha en heldag med... (not) Usch hoppas inte jag blir sjuk! sånt har inte jag tid med. Min negativa anda förbättras ju inte för fem öre iaf när man tänker på hur SATANS BRUNA Gina och hennes kompis Nicole kommer vara när dom kommer hem, shit asså. Dom kommer ju hem på onsdag och har då varit borta i typ en månad (om inte mer) så dom lär ju inte synas i mörker. Dom ska få sätta sej och berätta om denna resa om alla upp och nergångar, för dom har säkert haft det underbart men jag tror och vet också att solen inte skinit känslomässigt varje dag.. Jag kom på nu att jag har endel mums att berätta för dom också, något som inte kan berättas för er läsare, något som jag vet att ni läsare också hade tyckt varit lika tråkigt som "hem till gården" på fyran. Ni hade inte förstått något ändå, men Gina och Nicole, mmm dom kommer garanterat vilja höra varenda detalj, och de ska dom också få!
Nu känner jag att jag skrivit av mej tillräckligt och jag kommer få fyrkantiga ögon snart så nu får de vara bra.
Hoppas att de jag skrev gjorde något gott och inte var något ödslande på tid för er läsare denna måndagkväll.

hejsvej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0