EN DAG MED PLANER

Hejhejblogg.
Äntligen var fredagen över, jag som annars brukar älska fredagar hatade gårdagen.. som ni kanske märkte.
Ändå så var jag med min sötnos Nic, vi såg en hel knäpp film, typ svensk och hette "Sök". Sen så badade vi och bara tog det lugnt.
Jag känner att jag är uppe ganska tidigt ändå, duktiga jag :) Nic ligger ännu i sängen..
Idag så har jag ganska mycket inplanerat, ska in och träffa M, sen ska vårat lag stå i kiosken hela dagen så jag har tid mellan halv 3 och halv 7. Det suger as. Ska försöka att smita iväg en stund vid halv 4 då de är den omtalade matchen mellan IBK och Follingbo, ni kan ju läsa deras bloggar då dem försöker såga varandra ganska hårt. gotländskgolvboll och de oranga.
Kvällens planer blir lugna, vi ska hem några stycken hit till Nic och bara ta det lugnt och mysa, i stil med filmkväll(?).
Aja, nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Pusspåer.


Typ såhär ser Nic ut nu..

Kommentarer
Postat av: Lisa

låter mys, hoppas allt blir som planerat =) Saknar dig<3

2009-03-14 @ 13:58:21
URL: http://trillingsystern.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman va jätte kul att träffa dig idag! det känns som år och dar sedan sist! vi måste hitta på något snart!!! :) <3

2009-03-16 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0