YYYLVAAA. DU GÖR MIG GLAD.

hejhejminavänner!
Jag är hemma igen! Härligt, rent av underbart! Ibland kan man även bli trött på den amerikanska frukosten, (jag bodde på ett tema-hotell som verkade inspireras totalt av USA.)
Jag ska passa på att tacka min kära vän som har hållt bloggen uppe, jag ser att det har blivit en liten debatt här men för mig är det helt okej. Jag hoppas ni också har haft glädje av att läsa Ylvas inlägg istället för mina!
Oh, kan ni förstå. I morse var jag på Disneyland och åkte enligt mig världens coolaste berg-o-dal-bana! Den heter rock'n roll och jag lovar att ni tivoli-fan skulle älska den! Faktiskt väldigt bra musik i attraktionen.
Jag har också tagit massa roliga bilder som jag sätter in lite senare och berättar mer om min resa då.

Jag tänkte dela med mig av mina tankar om helgen nu istället. :)

Fredag:
Har en lektion, suger, jag vet. Men måste ändå åka in och hämta böckerna till proven nästa vecka. Ska träffa tim en liten stund efter skolan, var ju så himla längesen!
Sen måste jag hem och fixa, för att sen åka till party hos Nicole, Festen verkar dock helt oplanerad så lite ska jag nog klaga på mina flicks ändån. Hehe, snäll jag är ;)

Lördag: Som ni vet fick min lillasyster denna resa i födelsedagspresent, så på lördag ska hon firas med pompa och ståt! NEJ KANSKE INTE, men iaf tårta och släkt!

SÖNDAG:
Ett stort P står på schemat, P som i plugg. SKÄÄÄÄÄÄÄRP DIG GINA, måste fortsätta in i det sista nu!

Pusspåerochgodnatt. Jag ska plocka upp lite ur resväskan nu.

Kommentarer
Postat av: Sara.

aa visst är hon:):) du med gumman<3

2008-11-20 @ 23:26:16
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0