SÅ GÖR JAG PÅ MIN LEDIGA DAG

hejhejblogg.
Min gårdag bestod av en runda på stan med F. i rullstol. Vi hade fältuppg. på handel och skulle läsa av skyltfönster och tycka till. Tråkig men skön skoldag! sen var det myskväll med tjejorna, träning, och mycket sömn. F väckte mig i morse. Tack. Jag gillar dig också.
Jag vet att jag verkligen borde plugga, men jag har ingen lust alls. Så just nu sitter jag här hema hos O. otippat och pratar massa onödigt och tittar på tv. Jag har inga planer alls för kvällen, jag känner nog för att träna lite för att rensa huvudet. 
Jag ska också ikväll få träffa min mamma, jag har saknat henne. Och vi ska planera lite om Paris, Jag åker snart! 
Pusspusspåer. 


Kommentarer
Postat av: nicole.

TACK för hur du väckte mig och Linnea! :P

2008-11-05 @ 18:08:42
URL: http://niicolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0