PUNKT SLUT.

Igårkväll åkte jag in till stan för att möta upp Ylva, Linnea och Nicole. Vi såg lite fotboll, men vi gick därifrån i andra halvlek, vi tyckte den matchen sög harpung enligt Jossan ( Linneas syrra). Jesper kom lite senare så vi mötte han och hans kompisar nere vid almedalen, väldigt trevliga faktiskt :)
Efter att vi sprang runt lite här och var så bestämde vi oss för att gå hem till någon Max där vi högst var i 10 minuter..
Haha, när en del fått i sig lite för mycket alkohol, så drog vi oss upp mot Öster för att sedan se om Max var öppet, dom flesta var hungriga.
Vi åkte hem vid 2 tiden och sen vart det mys hela kvällen för min del :)

I morse vaknade jag vid halv tolv och då skojar jag inte om att jag var helt död. Jesper med för den delen. Men de var bara att dra sig upp för att sedan möta upp Nicole i stan och Jesper skulle till jobbet. Jag kan säga nu att jag är helt slut, en hel dags shopping med Nicole tar på en. Jag hittade en fin tröja från H&M, och lite annat smått.

Ikväll återstår det bara att Jesper ska komma sen ska vi krypa ner och bada med Nicoles i hennes jacuzzi. I LIKE!
Puss/G.


Kommentarer
Postat av: ELIN

Åh va kul!!! :D Då ska vi rocka loss! :) Vet du många som ska dit? :)

2008-06-19 @ 23:17:40
URL: http://elinhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0