NU HAR JAG DET UR VÄRLDEN.


Igår var det första dagen vi inte pratade eller hördes på mer än 4 månader. Det känns inte. Eller ja, jag tror jag nästan kommit över det mesta nu, liksom lagt det bakom mig. Okej, det kommer inte bli som jag vill. Jag ger upp. Och nu har jag gjort det. Men jag vet inte, jag saknar inte dig som person. Utan jag saknar det vi hade tillsammans. Tryggheten och känslan av att du var min. men jag stod på egna ben innan, så varför skulle jag inte kunna göra det nu?
och jag tycker jag har kommit långt, liksom kommit över dig, eller så.. Det känns så iaf efter allt som hände igår. Så, kanske att jag inte ska nämna dig något mer nu. För, nu har jag det ur världen.. Eller?



När som får jag min nya design. Väldigt glad för det! Glöm inte att kika in på www.elinhanssons.blogg.se! Pusss. /G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0