NY DAG

hejhejblogg.
Jag var helt utmattad igår, alltså väldigt trött. Så jag somnade innan 7. Haha så jag har sovit nästan 12 timmar i natt. Underbart!
Jag skulle ju skriva vad jag fick för betyg i datakunskap lovade jag, jag fick MVG. Glad jag blev :)
Nyss fick jag veta projekt & företagandets betyg vilket var samma. Jag är för duktig alltså :))) haha.
Dagen idag är helt värdelös. Jag är klar med mina arbeten och gör verkligen ingenting. Hade det inte varit för min maaam hade jag varit hemma och sovit nu.
Ikväll är det träning, fram till dess ska jag bara vara hemma och se några GG avsnitt. Har ju kommit av mig lite på den fronten..
Vid middagen igår pratade jag lite med mamma om utomlands. Jag vill ju så hemskt åka. Så nu håller jag verkligen tummarna för att jag får en resa i julklapp. Jag tror nästan jag får det, men inte en bokad. Eftersom jag måste veta vilka veckor vi har APU. - Det ska bli ruuuuligt!
Ta hand om er så skriver jag säkert senare.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

sådär nu är man hemma fråns storstan igen och internet fungerar äntligen :) hoppas allt är bra med dig!

2008-12-16 @ 11:02:48
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Yes, tack! :)

2008-12-16 @ 11:25:28
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0