Repeat

Mina dagar bara springer iväg, och roliga är dem. Igår var det en tidig morgon, en hel förmiddag på UF-våningen med massor av härliga UF-företagare som skulle kvala till årets UF-företag. Givetvis fanns alumni på plats och jag med :)
Möten, möten och möten fortsatte dagen med men den avslutades med en härlig AW med fina Josefine som jag lärt känna genom jobbet. Vi var ute och åt och pratade om allt roligt man kan tänka sig.

 

Den här dagen startade jag på en frukostklubb i Västerås, sen tillbaka till kontoret för att gå igenom mail och sådant. Mycket pyssel på plats och jag har mycket som ska bli gjort J Har en lunch inbokad med fina Ida från UF och kvällen bjuder på Bodypump.

Hörs lite senare,

kram


Massor av folk på frukostklubb



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0