Dagar jag vill minnas

Jag och Henrik är tillbaka på svensk mark. Jisses vilken resa vi har haft! 
Jag är lycklig att det är just Henrik som är min pojkvän. 
När vi var i London så fick vi stora problem med hotellrummet, jag hade bokat och fort vi kom innanför hotellrummet så började nästan tårarna rinna. Fan. Hotellet var ofräscht och vi bodde i någon skrubb. Samma känsla blev de i lördags när vi öppnade dörren till vår lyxhytt A, vad fan var detta? Dörren var intryckt med en kofot och gick nästintill att öppna utan hotellkort.  
Det fanns ingen tvekan för oss om att uppgradera oss till deluxe, jag vill liksom inte ligga i en tältsäng som är oflyttbar två meter ifrån Henrik. Iofs kunde vi ha legat och vinkat till varandra men de kändes inte särskilt spännande. Och ja. Det blev dyrt, asdyrt, men det var så värt. 
Vi har hunnit prata om allt mellan himmel och jord, hunnit umgås med varandra, hunnit pussa på varandra i mängder och upptäckt en ny huvudstad. 
Riga var en mysig stad, påminner lite om älskade Visby och alla dess kullerstenar. Bra shopping och många härliga fik, fina parker och en fantastisk bro. En bro där hänglås av kärlek löpte längs de båda räckena på sidan. Just när vi var där strålande solen och så mysigt det var. 
Alla bilder vi har tagit är med systemkameran så jag kan inte riktigt ladda upp dem på plats men jag lovar att ni ska få se :)

Uppdaterar er senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0