Måndag igen, den här gången trött måndag

Måndag i vanlig ordning och jag är smått måndagstrött. Ska försöka ragga upp en frukt på kontoret så jag får lite energi. Jaha, vad är det den här veckan då? Jo det är kort vecka ettersom det nalkas påsk och min plan är att åka hem mot ön som resterande gamla gotlänningar. Helt sjukt vad fullt det är med resor, ungefär lika dyrt som att åka ut i Europa också, trots att det bara är till ön. 

Den här veckan bjuder annars på jobb som vanligt och på onsdag ska jag spela tennis med min chef. Sjukt kul faktiskt. Jag är mycket taggad på att lära mig nytt. :) 
 
Ikväll blir det träning och plock i lägenheten, jag försöker komma i ordning men det går sådär måste jag säga.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0