Njuter fullt ut

Åh, en liten stund över. Jag har ätit frukost, sitter kvar vid bordet, tittar ut över hästhagarna och solen bara strålar. Inte ett moln kan jag se på den blå himmeln. Det enda ljud som är i huset är de ljud Frankie ger oss av sitt nya tuggben som han är så nöjd med. 
Vilka dagar. Jag vet att det har varit dålig uppdatering men jag kunde inte låta bli att bara njuta av ledighet och allt vad den innebar. Almedalsveckan, god luncher, pussande på fina Henrik, mys med Frankie, matlagning, lekande i trädgården och igår, det var den bästa dagen. Då invigde vi stranden, premiärdag. Fantastisk dag.
Vi upprepar den idag. Dock blir vi inte kvar lika länge för att vi är bortbjudna till middag ikväll men några vänner jag lärt känna i karriären i Västerås. Till norra Gotland ska vi åka.
 
Jag fullkomligt älskar livet här, att få vara med familj och ta allt i sin tid. Kram på er och ha en bra dag!
 
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0