Vid månadsskiftet är det dags

Det är fredagstime! Yey! Hur bra känns det? För mig känns det sådär, jag ska flyttpacka typ hela lediga helgen så jag vet inte, roligare kunde man ju haft det. Men, medan jag gör det har jag massvis med tid till att fundera på hur jag vill ha det i nya lägenheten, fiskbensparkett i sovrum och vardagsrum och högt i tak. Jag kommer behova göra om vardagsrumsväggarna och är lite inne på klassiskt randigt. I sovrummet vill jag ha mycket tyger, ljus, fårskinn och något skrivbord så jag har en hörna för mina kreativa stunder. Vet inte hur jag ska möblera, sovrum och vardagsrum är typ lika stort. Hur ska jag själv fylla 66 kvm? Knasigt!!
 
Lite inspo från Pinterest som jag kommer gå efter, bilderna är lånade därifrån.
 
Är på jakt efter en vit snygg soffa, något i den här stilen? 
 
Här skulle man kunna sova gott..
 
 Kreativa hörnan..
 
 Inspobild
 
 Fina detaljer från bland annat Tove Adman
 
Förvaring på fina sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0