Verkar ha en oerhörd uthållighet

Okej, mina nerver spelar fan med mig. Jag försöker fokusera på allt vad jag ska göra innan jag åker, försöker jobba in allt jag kan men ändå missar jag saker. Jag känner mig som en robot, har listor överallt och bara betar av och betar av och dem växer. Tack gode gud för att jag är en doer, hade jag inte varit det nu utan typ intiativlös så vet jag inte vad. Då hade jag stupat.
 
Korta saker att få ur mig som får mig att tappa fästet litegrann:

  • Om en vecka går flyttlasset, lägenheten är inte färdigpackade och jag har inte bokat flyttbil. Jag kräks på att flytta, fy fan för att göra det själv. Flytta till eget. Vill inte alls göra det nu och tycker timingen är totalt jävla sämst bara. Men visst ska de bli skönt, att få sitt egna. 
  • Jag tar ingen semester på den månaden jag är borta vilket gör att jag jobbar in ALLT i januari. Som dessutom är en kort månad. Och när man åker iväg så länge måste man reda upp allt, inte bara jobb 100 % utan det är ideellt jobb också sen kommer jag rakt in i ett jättespännande projekt som jag inte vill lämna som jag förbereder för inför mars. Ny möjligheter, nya grejer. Sprakar inom mig! :) 
  • Tänkte försöka fokusera på min hälsa, det hinns bara inte. Jävla skitinfektion vägrar ge sig och jag vägrar antibiotika. Vill verkligen inte ta en kur till. Kom igen ginas kropp, heja heja överlev!
  • Resan. Idag är det 10 dagar kvar, jag har inte ens ett par sommarskor. Hur tänkte jag att jag skulle hinna? Jag har inte ens kikat på om jag har bikini och grejer. Jag har köpt ett snorkelkit, heja mig liksom. Resten då?
  • Perosnliga relationer. Jag har kort stubin och flippar på minsta lilla krokben, annars hoppar jag bara över och låtsas att dem inte fanns, jag är för tillfället extremt känslig. 
 

En Gina som försöker reda upp sitt liv och hinna med. En månads semester krävs sjuklig planering. Jag pressar mig själv hårt och vill absolut inte bli sjuk!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0