Tredje veckan på året

Jag får liksom ingen riktigt ordning och reda, jag tycker det känns som om de är helg hela tiden. Men nu så, äntligen måndag och lite planering. Jag har en mycket bra vecka framför mig.
Min helg var lugn och fin, hade alumnimöte igår kväll för att planera våren. Det känns bra. Fullt upp med roligheter. 
 
Den här veckan bjuder på avstämningsmöten, möte med revisor, föreläsning och mycket planering. Idag är jag på Handelskammaren och jobbar, vi lägger lite strategi och planering inför vårens aktiviteter och event. Handelskammarklubben, VD-nätverket och också cocktailparty. Wiie!
 
 




Kommentarer
Postat av: ...

Vilken snygging! :D

2015-01-12 @ 15:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0