En blandad men bra vecka

Det är måndag och vecka 4, tiden springer iväg. Snart är januari bara ett minne. Men, innan denna månad är över så finns det massvis med saker att göra. Jag plockade i ordning mycket i lägenheten igår, nästa steg är att gå igenom alla kläder. Bara köket och förvaringsutrymmen blev 8 st flyttlådor, galet. Förstår inte hur de kan bli så mycket saker. Det tar lång tid, men det är för att jag är noggrann, rensar ur och diskar upp all som stått länge innan jag packar ned det. 
 
Den här veckan händer det mycket, imorgon ska jag träffa min PT för en första träff, vi ska väl gå igenom målsättning och tankar för vårens träning m.m. Jag tror det behövs, och om vi klickar lär de blir fler lektioner. Imorgon eftermiddag/kväll anordnar jag ett roligt event på ABB Industrigymnasium och på onsdag har jag ett spännande Trampolinenmöte i Kungsör. Veckan fortsätter med en lunch med en mycket inspirerande person, Camilla som är näringslivschef i Köping och på fredag har jag föreläsning i Sala. Bra vecka? Mycket!
 
Vi hörs lite senare. KRAM 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0