Är jag ensam eller känner jag mig ensam?

Jag har flyttat in i egen lägenhet nu. Det känns, typ tomt. Det är en fin 1:a som ligger inne i centrum. Förutom lite kalla golv så är jag nöjd. Men jag känner mig oerhört ensam. Fast det är ju supernyttigt det med. Jag har ju valt det här nu. Istället för att fokusera på det så drömmer jag mig iväg till min lägenhet, som jag snart får. Bara 3 veckor kvar. Jag ska inhandla soffa, soffbord, köksbord och någon byrå m.m. Tänkte ha ett litet kontor i samma rum som mitt sovrum (det är ju så stort att jag annars inte vet vad jag ska fylla det med ;)). Oavsett, det kommer bli jättebra när jag får landa. Att landa. Alla behöver det, minst sagt jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0