Nöjda med NY tiden vi fick!

Vilken dag! Det blev nästan shopping i över 10 timmar. Pappa och Robin gav upp vid 17 tiden. Vi andra fortsatt till 22. Gatorna tog ju aldrig slut, vi kanske hann 1/3 del av vad vi hade tänkt. Men jag är så nöjd ändå, för jag hittade det jag ville ha och det var ett par nya sneakers från Nike. Supernice! 
Sen kunde jag inte motstå att få med mig hem några nya tunikor och klänningar. Jag älskar ju sånt. 
Det tråkiga är att dollarn är så hög så det är ju inte speciellt billigt här. Man får nästan ta allt ggr 9 och sen + moms på 8.8 % ungefär. 


Gällande mat idag så skulle vi prova välkända Buffalo Wings. Vi hittade ett ställe som inte bara serverade Wings utan wild Wings. Det ni! 
Jag tog en burgare och det var definitivt den godaste jag ätit i mitt liv. Snacka om glad tjej. 
Nu blir det läggdags för imorgon lämnar vi hotellet tidigt för att åka vidare mot Barban!



Jag är så nöjd att det finns namnskyltar överallt med mitt namn! Det är ju här jag ska bo, blir så tydligt helt plötsligt. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0