Trött tjej denna fredag

Egentligen bara bubblar det i mig. Men jag måste hålla fokus på jobb, träning och hålla mig på banan. Jag liksom bubblar av lycka men vill inte att det ska läcka ut innan alla beslut är godkända och klara. 
Om man tittar på bilden ser man nästan att jag är lite trött, och ärligt. Jag är. Supertrött. Ska se till att inte slarva med mat utan verkligen få i mig när det behövs. 
Mina dagar har varit fullspäckade och därmed tröttheten. I förrgår viktiga möten efter besöket i Sala och träning på kvällen, igår diskussionsträff inokm Handelskammaren och hela förmiddagen sen kontorsjobb och kvällen avslutades med Handelskammarklubben. Handelskammaren egna event på Västerås Slott. Trevligt och lyckat. 
 
Idag är det lite lugnare, jobb och sen träning för att möta upp några vänner för lite AW. Helgen startar tidigt imorgon för jag och min vän Bella ska till Karlstad och vara med storregionalt alumnimöte. Vi är 5 st i Sverige som styr och beslutar saker kring Alumni och ser till att nätverket går åt rätt håll. :) På söndag är jag tillbaka i stan igen. 
 
Nu blir det att jobba på. :)
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0