Fredagsbubbel

Hallå på er!
Igår, vilken lång jobbdag det blev. Landade hemma vid 20.30. Lagade mat och landade i soffan när jag märkte att jag hade en överraskning i vardagsrummet. Gissa om jag blev glad. Fina tulpaner och ett meddelande, på ett annorlunda sätt. PIRR.
 
Fredag och ovanligt mycket på schemat, förutom att jag har total magvärk så erbjuder dagen kontorsjobb, visning av lägenhet (det är dags att investera igen), mys ikväll med fint sällskap och god mat. Längtar.
Jag har en perfekt helg framför mig. Imorgon ska jag fotograferas inför min hemsida, tryckmaterial m.m. av duktiga Myfoto. Sen levererar helgen tjejparty, tennis, middag med fina vänner och annat roligt. Lite shopping vill jag klämma in också!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0