Söndagsmys



Det här möttes jag av igår när jag kom hem. Oh. SötHenrik. I paketet låg fina örhängen att ha både till vardags och party. 
 
Igårkväll kom min pappa, det blev ingen ny häst, han hade lite andra mål tydligen med auktionen. 
Vi åt god mat, drack vin och pratade om allt möjligt. Nu har han åkt hem, känns lite tomt. 
Imorse var en sån där morgon jag ville vara helst på Henrik (enligt honom har jag drabbats av myssjukan), jag kände att de var längesen vi bara låg och prata i sängen och tog de lugnt, jag tog de lugnt för att det var efterlängtat men Henrik tog de lugnt för att han börjat bli dålig. Hoppas inte jag smittar honom.. Jag hade ju min tid i början av veckan. Så, nu sover han i min famn som ett litet barn. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0