Måndag vecka 38

hejhejmåndag!
Massor av jobb och dagarna bara rinner iväg. 
Det är liksom uppgjort att man ska kommentera något om valet igår, hur det gick, vad man tyckte, hur det borde gått, med mera. Jag är inte förvånad men jag kanske är lite besviken. Jag förstår inte hur SD kunde komma upp i dessa siffror, och för mig känns de som ren förlust. Varken blått eller rött vann, SD tog hem det och de gör mig lite rädd.
 
För att fokusera på det jag kan påverka, veckan. 
Jag har en bra vecka framför mig, mycket jobb men det är så det ska vara! Lite Handelskammaren, lite ginagina, lite ledigt, lite annat spännande på G.

Idag startar träningsveckan iaf, har lite svårt att sova på kvällarna och funderar på om det inte kan bli bättre om jag kör ett träningspass på kvällarna :) 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0