Uppdatering om livet

hallå där hörre ni. Hela tre dagar sen jag gjorde ett inlägg. Det är lite dåligt av mig. Men nu kommer en rejäl uppdatering. När jag skriver det här inlägget ligger jag i sängen med blött, nyduschat hår, i en säng som näst intill är nybäddad, helt slut. Idag har tankarna gått på högvarv, har tappat lite fokus, vet inte vad som har hänt med mig men jag har så himla svårt att fokusera. Sen har jag kommit igång med träningen också. Förutom huvudrensande promenader så har jag börjat köra styrka och kondition. Jisses säger jag bara. Vilken grej. Det är både beroendeframkallande och nästan dödligt. Först ett bodypumppass förra veckan och ikväll BOX. Jag gick all in och det kommer jag få sota för, skulle skriva sms när jag kom hem på telefonen och fingrarna darrade över touchtelefonen. 
 
Om inte bara dagar med träning så har det varit jobb också, med planering så blev helgen en dag kort för i helgen var de nämligen dags för Promotionbåten. Det är så att Handelskammaren med personal chartrar hela båten och bjuder med medlemmar från näringslivet, offentliga sektorn och organisationer med mera. Jättetrevligt och givande arrangemang. Många härliga kontakter kommer man hem med.
 
Hur är det annars med mig då? Förutom tokförvirrad så mår jag bra. Imorgon ska jag till Sala och inspirationsföreläsa = tidig morgon. Härligt! Vi hörs snart igen! 

En bild från båten på mig och en fin kollega från HK i Örebro! Vi hade roligt ihop!  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0