Stort med fredag

Fredag. Så skönt. Dagens möte är avklarat och jag ska äntligen avsluta på kontoret, för att åka vidare till nästa kontor. I eftermiddag blir det jobb med ginagina AB vilket känns roligt, har lite pyssel med det och jag tänkte jag skulle försöka att bli klar innan helgen. Jag vet att de kommer bli en del jobb i helgen iaf men de vore fint att få to-do-listan att bli något kortare. Jag ska åka bort och träffa en fin vän i helgen och personen är väl medveten om att jag stjäl några timmar till jobb. Det ska bli skönt att checka ut för att bara ta de lugnt och göra det jag känner för.
 
Imorse fick jag panik när jag inte hittade mina svarta byxor, jag fräste lite åt Henrik och sa att de måste vara han som har städat bort dem, vi har ju visning på vår lgh då och då (dem officiella är ju på söndag och måndag men den måste vara i trim hela tiden) men hela händelsen fick mig att inse att, hallå, jag behöver ett par jeans. Vanliga blåa mörka jeans. Jag har ju inte ett par i hela garderoben. Och det märker jag såhär i slutet på november? Grejen är ju att jag går ju ofta i klänning på jobbet så de är väl det som gjort att jag inte märkt av det. Aja, strunt i det.
 
Planen för eftermiddagen och kvällar är först kontorsjobb, sedan mingel och sen typ soffhäng. Låter bra va? Tycker jag med!
 
 
Ni har väl spanat in vår vackra lägenhet? I love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0