Ordning och reda

Vilken måndag. Var as trött imorse. Henrik och jag snoozade om kanske 4 ggr. Inte okej. Men tidiga båda två var vi på jobben ändå :) 
Har jobbat på och varit på möten. Direkt efter jobbet åkte jag på ansiktsbehandling. Ville rena huden innan soldagar börjar och kände att jag behövde pyssla om mig själv. Precis som jag, konstaterade min hudterapeut att jag har varit sliten och har orenheter på grund av stress och dålig sömn och kost. Tänk att dem kan se detta på huden.

Efter det vart de en spontanbesök på IKEA för att köpa kolfilter till vår fläkt, nötterna där borta kunde inte säga att man var tvungen att köpa till de utan kände att dem ville ge oss de i överraskning. Så tillbaka var vi. 
Vi fick iofs chans att köpa inredning till lådorna för kryddor, diskbänken och mattor till alla lådor. 
Jag och Henrik är extremt organiserade människor och gillar att ha ordning och reda. Vi har ett enormt kök så jag njuter av att kunna ha plats i lådorna! 


Hur snygg stenskiva har vi inte? Älskar! Nu är jag så förväntansfull över väggstensskivorna också :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0