Njuter av lördag

Ligger och slappnar av och tittar ut genom vårt burspråk i sovrummet.
Igår hade jag och Henrik egentid, vi har ingen var för sig utan har vi egentid så är det tillsammans. Vi ville fira att bänkskivan hade kommit och att det faktiskt passade, (egentligen inte men vi fick till det bra!).
Vi var ute och åt middag och pratade en hel del. Jag vart alldeles nervös, ibland kan Henrik säga saker och göra små  gester som gör att jag blir alldeles rodnig och pirrig. Kan inte riktigt sätta fingret på det. 
Dock slutade väl inte kvällen nå vidare då jag fick migrän liknande huvudvärk (den här gången var det inte det för jag var inte ljuskänslig) och fick gå och lägga mig. 
Värken var kvar imorse så jag fick upp och ta tablett och sen vila en stund igen. Blev pigg och pysslade på här hemma. Fixade lite med väggen, tvättade upp lite och plockade här hemma. 

När mamma var här förra helgen gav hon mig lite nya tidningar, vart så glad. Jag tänkte att jag skulle vila lite och bläddra i några. Mysigt! 


Börja likna lite hem här iaf. Mys! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0