Jag är en kärlekspundare

Jag kom på mig själv idag. Jag måste sluta att söka endorfinstunder. Det finns två gånger i vardagen som jag får sådan endorfin att de kan förändra hela min dag och mitt humör.
1. När jag är med Henrik. Att få vara med honom och ha honom för mig själv kan göra mig berusad. Detta är givetvis jättebra, när vi bor med varandra. Det negativa är att ibland kan jag bli fröken klängapa och superego. Det värsta är dem två tillsammans. Jag kan uppriktigt bli sur om jag inte får ha honom för mig själv.
Detta är inte så himla praktiskt, jag vill vara en självständig tjej som kan få lyckokänslor utan att vara med någon. Måste-peppa-mig-själv-bättre!!

2. I love it and I cant be without it. CHOKLAD. Räcker att jag tar en bit, det är som gift för mig. Lyckokänslan flödar och sprider sig i hela munnen om jag bara får en bit. Jag måste byta ut detta då jag vet att de är ett osunt beroende. Något annat måste jag kunna ersätta detta med. Löpning kanske?

Nu. God natt. Imorgon har jag ett spännande möte sen är jag ledig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0