Renovering hela helgen

Hallå där. 
Vi började fixa direkt i lägenheten igår. Det vi ska börja med är att riva ut gammalt kök, riva ned vägg mellan kök och vardagsrum, riva upp golv i hall och vardagsrum, lägga in nytt golv i hall, kök och vardagsrum samt att installera ett helt nytt kök. Själva. Jag och Henrik är nyfikna och har bra stöd för att klara detta. Vi har rätt roligt när vi renoverar, ibland tar vi pusspauser också. Vi är ett sådant par som inte bråkar under renoveringen utan vi går ihop när vi ska välja saker som om det ska fraktas eller inte sant kostnader ;) 

Jag är riktigt sjuk, borde vara hemma och vila men jag vill inte. Jag har ansträngt mig alldeles för mycket fysiskt. 

Här kommer bilder från igår, KRAM







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0