Redan söndag!

Det är söndag. Tiden rinner iväg. Mina dagar vänts upp och ned efter hur min mage vill må. Hela lördagen superbra. Jag och Henrik tog oss till stan för att äta en lyxig lunch och sen mötte upp bästa Lars för en latte i solen. 
På kvällen var vi fortfarande mätta så vi köpte hem lite plock, rökta räkor, aioli, goda ostar och lite fin cider till. Ingenting med alkohol rör min mage för då blir det värre. 

Idag mår jag inte lika bra. Vi ska ta oss ut i solen och ta promenad till en affär med tapeter. Dags att välja tapet till vårt nya sovrum. Henrik har sagt att jag helt får välja, dock ska jag inte alls nyttja situationen och ta något rosa ;) 
Vi tänker oss klassisk och harmoniskt. :) 

Höra senare. 

Vårt mys igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0