Mycket jobb i huvudet nu

De har varit sånt fullt ös dessa dagar att jag knappt har hunnit vara på mina sociala medier över huvudtaget. Spännande vad mycket jag har gått igenom. De har varit UF-mässa och fullt upp som alumn och sen igår gick Guldstänk av stapeln. 
Jättegod mat, bra tillställning och trevliga människor. Tyvärr hade jag ganska mycket jobbfokus i huvudet att jag knappt tog några bilder. Jag har också glömt att berätta att vi sov över på hotell i natt och fick njuta av en fin frukost tillsammans som planerat. Även fast de vart sent igår så är jag faktiskt relativt pigg och jobbar på!

Ikväll så levereras vårt kök till nya lägenheten, så jag antar att kvällens grej blir montering. NICE!  ;) 
Jag lämnar av Henrik så får han fixa, jag kan väl åka hem och laga mat eller något ;)

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0