Glada dagar

Min mamma kom igår, oslagbart! Vi har sovit ut, gjort om alla blommor (har en mamma mer helt gröna fingrar och har väl kanske inte ärvt det direkt), ätit frukost i lugn och ro och fått lite skäll för att jag inte stryker allting här hemma. Det är förövrigt skittråkigt, men jag kan göra det, när jag är snäll. 

Jag är fortfarande förkyld, snyter mig vart tionde minut ungefär men vet ni vad, jag bryr mig inte om det. Jag har så lyckliga saker omkring att det spelar ingen roll. 

Igår gjorde jag om mitt hår också. Klippte av det slitna och lade in guldiga slingor. Man ser inte så bra på bilderna när jag tar dem. Ni får se senare :) 

Osminkad och svullna ögon efter tatuering. Dagens grej fick bli läppglans!

Henrik älskling är hemma och är sjuk. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0