Strålande dag

Jag är så sjukt sprallig idag. Humöret är på topp och jag ska göra detta till en toppentorsdag! Jag vet inte om jag är sprallig och glad för dessa anledningar (men visst spelar dem roll..): 
 
  • När jag vaknade så kundde jag inte sluta pussa på Henrik, trots att han pussade tillbaka 1 gång av 10. (Han var mest tjurig för att jag väckte honom 6.40 och inte 6.45 som då när hans klocka skulle ringa. Sorry, viktigt med dessa 5 minuter tydligen..)
  • För att jag helt seriöst trodde jag och Henrik hade 2,5 år tillsammans idag. Tills jag insåg att de var igår och ingen av oss minns datumet.. Attans bananer. Vi firar idag istället. 
  • För att jag höll på med betoning på HÖLL PÅ att tappa en kaffe på mig tills en man skyndade sig fram på frukostbuffén och flyttade på min kopp innan den ramlade av kanten. Morgontrött Gina passar bra ihop med =  uppmärksamma herrar.
  • För att jag går på 7 veckors semester om 1 vecka..
  • För att jag var inställd på att de skulle vara kallt idag (någon sa 13 grader) och det är strålande väder (det var de klockan tio när inlägget skulle publiceras..)
  • För att jag inser att min kalender bara bjuder på härliga möten och jobb fram till semestern.
  • För att bästa vännen fyller år idag och de blir födelsedagsmiddag
  • För att saker börja lösa sig i mitt egna projekt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0