Man måste rensa ur och glömma

God morgon! Jag sov till 10 och insåg när jag vaknade att de är bara jag hemma, jätteensam. Så jag umgicks lite med datorn men nu tänkte jag gå upp. 
Det är sjukt jäkla kallt ute, perfekt springväder egentligen. Jag måste faktiskt ta mig ut och gå. Det är ju skönt när man kommer ut. 

Här hemma håller jag och mamma på att inreda ett rum som jag berättade. Måste jobba på lite med det. Det ska städas ordentligt och sen fyllas på med fina möbler. Vi ska hämta nya sängar också :) 
Ibland blir jag lite rädd för mamma och pappa hur dåliga dem är på att slänga saker, har massa gammalt skit. Tycker lite synd om mamma för hon försöker men pappa kan liksom inte slänga någonting. Haha, vad olika det kan vara. Jag älskar att rensa ur och ha koll på grejer! 

Ett foto från gårdagens solning, var är solen idag? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0