Kort och intensiv vecka framför mig

Måndag måndag och den här förmiddagen är förbi. Eftermiddagen bjuder på en Trampolinenkonferens och grillande hos en vän. NICE!
2 dagar kvar till semester, jag vet att de inte ska kännas så men jag är mer stressad än någonsin. Att vara borta 7 veckor från jobb och tankar gör att jag måste förebereda mig tills jag kommer tillbaka. 
Såhär ser veckan ut:

  • Måndag - Trampolinenkonferens, packning + grillkväll med Henrik och vänner
  • Tisdag - Handelskammaren Masters golftävling på Frösåker, lunchmöten med eventuella partners + avslutningsmiddag golf på Elite Hotell
  • Onsdag - ihoppackning inför flytt för kontoret, lunchmöte och sen konferens på kvällen i Kungsörstorp med övernattning
  • Torsdag - fortsättning konferens sen flygresa hem till Gotland
  • Fredag -  MIDSOMMAR OCH SEMESTER!!! 
 
Glad men stressad Gina! Fick också bakslag på invägningen imorse, antar att de är gör mitt fuskande med massor av gott i helgen! Bara att ta nya tag..


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0