Flytta hem?

Ligger fortfarande i sängen och myser. Henrik är iväg på jobb och kommer inte förrän ikväll.
Jag känner mig lite dålig idag, inte av den anledningen att jag börjar bli förkyld eller något utan jag känner en viss smärta på insidan. Känner mig ledsen och blödig. Inte bokstavligen blödig utan väldigt känslig. 
Igår rann tårarna, dem ville aldrig sluta. Vi hade en väldigt mysig kväll med bio och allt men när jag kom hem möttes jag av ett hål av saknad för familjen hemma. Tydligen kom väl inte magkänslan från ingenstans utan när jag faktiskt ringde hem så visade de ju dig att de fanns en del olika viljor och lite trubbel fanns att ta tag i. 

Jag är lite rädd för mig själv hur mycket jag älskar min familj och mina föräldrar. Den är obeskrivlig den kärlek jag har till dom. Jag sa till Henrik att de känns som om livet är för kort för att bo så långt ifrån varandra. Det är mot min vilja och det gör ont. Henrik såg livrädd ut. 
Jag menar inte att jag ska flytta till ön bara för att vara nära men jag funderar om jag verkligen vill vara ifrån dem.


Gotland är fantastiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0