En vanlig tisdag - med sommarfest

Idag är det tisdag och jag har en bra eftermiddag framför mig. Tog en riktig långpromenad som ersatte min och Henriks promenad imorse. Tog en lugn frukost som ersatte frukostmötet jag skulle gå på. Ibland blir det så och jag tror det är viktigt att lyssna på sin kropp. 
 
Jag ska göra en liten hemlig sak idag, sen är de möten och sen senare så är det Sommarfest i Västerås. Det betyder att en del av stadens organsiationer så som Handelskammaren och Almi har gått ihop och anordnat en sommarfest för sina medlemmar. Mycket trevligt. Biljetterna är slutsålda så de beräknas vara fler än 200 människor på ett och samma ställe. Blir roligt. 
 
Vi hörs lite senare. KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0