Dagdrömmer mig bort till sommaren

När folk runt omkring en börjar prata om ledighet och semestern i sommar då inser man hur lite det är kvar. Det är ju faktiskt helt otroligt att snart halva 2014 har gått. Och vad grejer som har hänt. Vilket halvår. 
Om 15 dagar går jag på 52 dagars semester. Fast jag ska ju pyssla med lite alla möjliga saker så jag är inte helt ledig. Men tänk att jag inte haft klok sommarsemester sen jag var 15 år. Det kommer bli en oslagbar sommar.

Igår började jag och mamma planera midsommarafton, mamma och pappa firar 30 år som gifta och vi vill göra något utav de vanliga. 30 år? Ja menar hur länge är inte det?! Ibland skrattar jag för mig själv när de blir som ett tillfälle igår, mamma ringer till mig och man kan nästan höra hur förväntasfull hon är inför dagen, och sen bollar hon med mig vad hon ska göra för pappa. Åh gullisar, att dem fortfarande är så kära. Jag hoppas också att jag får fira 30 år som gift någon dag (måste skynda mig att gifta mig snart ;), - jag har ju iaf hittat den rätta.

Jag och Henrik har också börjat småplanera sommaren. Han kommer ner 4 veckor till ön. Jag är kvar längre. Hur vi ska åka ut till norra Gotlands Fårö, bara vara med varandra och liggar i timmar i solen och läsa böcker, äta gott på kvällarna och vara med varandra. Jag får fjärilar i magen när jag tänker på det. Fina Henrik.

Jaha, där var min fikapaus över, dags att sluta dagdrömma och gå tillbaka till sista timmen av jobb! Hörs lite senare!
 
 
 
Bilder från fjolårets midsommar! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0