Actionbad och underbara Västerås

Vilken dag jag hade igår! Inte nog med en glad dag och barnkalas, utan på eftermiddagen fick jag möjligheten att följa med min fina vän Veronika och VIP bada på Västerps nya actionbad (ett modernt äventyrsbad kan man väl säga). Såhär i efterhand förstår jag grejen med beach 2014, jag är inte med i gruppen men igår kan jag lova er att jag gjorde det! ;) 

Idag är det fullt upp. Har haft möte med en potentiell partner. Gick mycket bra. Varje gång man pitchar sin företagsidé för någon så kommer man alltid på något nytt. Västerås gör mig till världens bästa Gina med sitt fantastiska utbud på kompetens och nätverk. Man måste bara vara oerhört lyhörd! 

Nu blir de bankmöte. 

Hörs sen:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0