Paradisdagar

Ligger på stranden och lyssnar på sommar i P1. Det är sommar för mig. Höra personliga historier samtidigt som vågorna slår mot stranden och sanden blåsor upp på mina nyinsmörjda ben. Det är Gotland och sommar för mig. 

Igår när vi kom hem, åt vi grillat på kalkstensverandan och bara njöt av kvällssolen. Jag och Henrik drog ett träningspass på 7 km och sov otroligt gott efter det. Livets ljusa kvällar, snälla stanna tiden någon som har den makten. 

Man måste leva också, de kan inte vara bara paradisdagar. Jag deffar fortfarande och äter inget som heter snabba kolhydrater. Igår festade jag till det med coleslaw. Wohoo! Det smälte i min mun.
Men hårt arbete ger resultat, nästan 5 kilo tappade på 2 veckor. Heja mig och jobba på! 


Den här personen är söt som socker så ibland får det räcka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0