Totalt fel på mig

Det är torsdag. Det har varit ett tungt dygn. Inte för att det har hänt något utan för att jag inte har passat in. Jag har vaknat i fel kurva, dötrött, uppdrag kommer samtidigt och jag pusslar med tiden, jag orkar inte ta mig till gymmet eller anläggningen, jag fick saknar-min-familj-anfall idag och jag känner mig blek och det är mörkt ute. Läser man mellan raderna kan man bara finna ett fel, - min inställning. 
Åt skogen med dig. Imorgon är det fredag och jag har en kulig dag framför mig med möten. Möta folk, fy bubblan vad det får mig att gå igång. Jag är nämligen bara i möten med fina och fantastiska människor som ger mig något. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0