Lång torsdag

Vilken dag. Har landat i sängen och orkar knappt ens uppdatera er. Men det ska jag göra ändå. Jobbet var jobbet, jag körde på och rensade ur min to-do-lista. Jobbdagen avslutades med en lång fika med min förra chef Agneta. Som jag tycker om den människan. En stor saknad på kontoret. Efter det skulle jag och Henrik åka till hans brors familj. Mysigt det var att se dem, efter massa skratt och babbel så åkte vi hem för att ha lägenhetsvisning till några intressenter. Hoppas att dem flyttar in tidigare än 1:a maj. (Vi kan inte påverka) . Blir så drygt att ha dubbla lägenheter tills dess. 
För typ en halvtimme sen varvade jag ned för första gången idag, då slog det mig att vi inte ätit kvällsmat. Så vilken nivå det var på Henrik och mig kan ni räkna ut själva. Nu ligger vi i sängen och myser, ska snart släcka för imorgon blir det en lång dag! 


På mitt favoritcafé i stan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0