Tränad tjej

Medan jag var och tränade så hade bästa Henrik städat lägenhet och bäddat nytt i sängen, finns det nå bättre? En utmattad tjej som har landat mellan rena och doftade lakan alldeles nyduschad. Och så lite lyxiga krämer på det. Bra avslut på en tisdag! 

Jag är en riktig projekttjej och kan älska att ha klara och konkreta mål, förväntningar och deadlines, såväl inom karriär och på min privata sida, 
Att köra min detox fick mig att växa. Jag stod ut och klarade av, det fanns ett mål, ett syfte och ett slutdatum. 
Den 13 mars är det företagargala här i Västerås. Det är sällan man får klä upp sig på det sättet och gå på gala med andra entreprenörer och företagare. Jag vill längta, tagga till och njuta av resan dit med mig själv, förberedelserna av att göra mig fin. Det är 27 dagar kvar och jag ska lägga i en ytterligare växel.
Framöver blir det 5 pass i veckan med träning där det ska finnas en mix och en god blandning av stabilitet, styrka, kondition, smidighet och stretch. Känns riktigt roligt att vara igång. På torsdag ska jag träffa min coach Vera (som jag aldrig hade klarat detta utan) som lägger upp kost och träningschema för att få med alla delar.

Jag är en fin tjej, jag ser det på insidan och andra ser det på utsidan. Mitt mål är att också komma dit. 
En bit på vägen är skönhetssömn, tack och godnatt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0