Jag får min ring!

Det är fredag och jag är lycklig, har en hel helg framför mig med Henrik och massa mys. Han är dock fortfarande sjuk och lite hängig men något ska vi nog kunna hitta på. Idag är jag extra glad för två saker. Min Thomas Sabo ring har äntligen kommit i min storlek. Ska hämta ut den nu på lunchen tänkte jag. Sen så ska jag köra ett träningspass innan jag tar helg. Det känns både roligt och skönt.
 

 
Här kommer lite bilder från Jubileumsfirandet igår på slottet! Vackra bilder måste jag säga. 
 
 
Hela riksdalen full med sponsorer, UF-lärare, styrelsen och alumner!
 
 Maten som serverades
 
 Till välkomstminglet
 
 Landshövding, regionschef och ordförande på plats
 
 
Jag är uppe på scen och berättar om min resa från UF-företagare till Handelskammaren
 
 Agneta Berliner som är ordförande i Västmanland och Sara Haffling regionschef
 
 
Foton lånade av My Vestund
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0