Business och mod

Egentligen är sängen där jag borde vara, men i huvudet mår jag för bra för det. Jag är oerhört fylld med energi och så glad för vad jag åstadkommer. 
Har haft en förmiddag i Eskilstuna med business och ett presentationsmöte. Förut kunde jag hata att prata inför människor och tyckte mest de var jobbigt än roligt. Idag är det så kul, nästan så att jag måste hålla i mig själv för att jag inte ska dela mig själv för mycket. 

Ju mer jag fokuserar på mål och vision desto närmare kommer jag dem. Jag vill att om några år att folk ska höra mitt namn och tänka att "det är tjejen med mod", "tjejen som vågar" eller "tjejen som jobbar för det hon vill ha". Varje morgon strävar jag efter detta och jag vill att det ska uppfattas. Fina vänner omkring mig får mig att nå dit!

Jag och världens bästa mentor Göran avslutade förmiddagen på favoritstället i Eskilstuna. Soppköket nummer 1. 
Tror det heter Retro eller något sånt. Dessutom är inredning toppen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0